**post 37 : SAYA SEORANG BLOGGER YANG AKTIF !

Assalamualaikum :)

Hai hoi . harini aku kerja halfday je . so pagi ni aku dah puas berjalan jalan kat semua belog orang . lepas tu masa aku berjalan jalan kat belog blogger terkenal , abang Ben Ashaari , aku terbaca satu segmen beliau yang buat mulut aku berkata . ' wowwww ! macam syiokk je . ' hihi . aku terus ghairah nak buat entry segmen ni . segmen ni senang je . klik klik la kat belog abang ben kalau nak join jugak :) http://www.benashaari.com/ .

8 0 Si pengomen yang comel :):

Gen2Merah said...

salam ukhuwahh.. berkunjung daripada blog en. Ben untuk merapatkan silaturhim.. Thanx (",)

iLa sokmO said...

hi..ader ms singgah2 la kt page sy..hihi

☀ Izzaty Hedry☀ said...

singah sini..:)

anizsDANbintang... said...

keep blogging dear =)

TAYAR PANCIT said...

hai, saye da join blog awak :) http://tayarpancit.blogspot.com/2011/02/mesti-baca-kami-doakan-azizulhasni.html

Arikal Razali said...

wasalam . terimas kasih . insyaAllah sy akan melawat belog anda . terima kasih sebab terus support sy :)

||aLeaSaRa|| said...

yuhuu sis..br je baik dmm ni br blh bw huhu...slm perkenalan ye!

Puteri Paradise said...

HIGH QUALITY PRODUCTS WITH THE CHEAPEST PRICE IN TOWN ONLY AT PUTERI PARADISE, THE PARADISE OF ONLINE SHOPPING!

BLOG : www.puteri-paradise.blogspot.com

FB : www.facebook.com/puteriparadise