post 34

Assalamualaikum :)




Haii . hihi . rambut baru rambut baru . aku dah rimas dah dengan rambut panjang aku tu . aku rasa kepala ni berat macam ada KLCC atas kepala aku ni . adehh . comel kan comel kan ? hihi . ye aku tahu , takpayah cakap . aku sedar aku comel potong rambut cenggini . hua hua hua . aku tak perasan okay . kalau tak caye bace niii . 



see , aku tak perasan kan . dorang sendiri yang cakap aku comel . nak taknak , terpaksa la aku mengaku jugak yang aku memang comel . hua hua hua !  **terasa sangat bodoh bila aku cuba mengatakan yang aku comel . aku sendiri rasa nak muntah hijau =.='

dah dah , tu je entry aku harini . entry yang SUPER PERASAN COMEL !

5 0 Si pengomen yang comel :):

DibaHadzim said...

yeap2. nampak sangat comel lah ;)

Arikal Razali said...

hihi . trimasss sanyanggg :D

d_tieah said...

Hahaha..
Mmg comel rambut tu..
Kalo aku gunting camtu, mau mengembang kalo bangun pagi tu..
Ngee.. :)

*Please ubah kotak komen ke pop-up window ek.. Kalo tau tahu mcm mana, boleh tengok sini http://dhatieku.blogspot.com/2010/10/jadilah-blogger-prihatin.html

Latest entry : 6 Masalah Cinta Terhangat

Arikal Razali said...

hihi . betul betul . tuka pergi pop up ? tak reti . kejap nak try dulu .

Ainur Hamzah said...

auuww. aku ad di situ :)