**post 33 : post untuk Segmen Senyum Tak Nampak Gigi

Assalamualaikum :)

Heyy , harini aku nak sambung hobi aku yang dah lama sangat tertunggak kat dalam kepala hotakk aku ni . macam biasa la kannn kerja aku time bosan gila babeng ni , aku pun berbelog walking lahh kat http://fairuzkhalila.blogspot.com . hihi . ex schoolmate aku masa aku sekolah kat PD dulu . aku tengok title entry dia macam syiokkkk je . terus aku ghairah . huhu . heck ! dia terlupa la nak tinggal link contest ni kat page dia . macam mana aku nak join ! tapiii , disebabkan aku terlampau rajin , aku siap google lagi pasal segmen ni =.= huhu . see , betapa rajinnya aku . huhu . nasib baik jumpa . kalau tak jumpa , aku dah mengamuk sambil guling guling . huhu .

Okay , post ni memang seperti tajuk kat atas . yeaa , contest lagi . huhu . arikal nak hadiahh ! dah lama takda orang bagi hadiah kat aku :( kesiannn . so aku kena la masuk semua contest yang ada demi HADIAH . huhu . penganjur contest kita ni seorang kakak yang comel serta manis rupanya , semanis gula pasir yang ada kat dapur aku tu . hihi . contest ni memang sesangat mudah simple senang dah korang boleh join sambil pejam mata je . tengok tajuk la kan . SEGMEN SENYUM TAK NAMPAK GIGI .

Undang undang contest ni macam biasalahkan , korang sengihhh depan camera lepas tu senyummm . TAPI ! upss , kali ni korang senyum tak boleh tayang gigi korang yang senget or putih berseri bagai kain kapan tuuu . huhu . walau secantik mana pun gigi korang , korang terpaksa sembunyikan semua tu disebalik bibir seksi korang tuuuu . huhu . klik klik sini untuk makumat yang lebih mendalam , http://muazatuladawiyyah.blogspot.com/

So , ni la gambar yang aku nak hantar untuk contest ni . hihu :D


lepas tu macam biasa , tag 5 orang !
ainia fazleena
nadya shazeera
zaty anuar
zatie alias
mohd alif

**aku malas nak buat link untuk korang yg ditag . huhu . sorry

EXPIRED DATE : 27 FEBRUARY 2011

okehh , itu saje untuk update kali ni lepas dah lama aku tinggalkan laman sesawang aku ni . babai :D

3 0 Si pengomen yang comel :):

safiah sokher said...

Good Luck :D oppp lupe,tak namapk gigi eh :)

Arikal Razali said...

aah . hihi . jom lahh join :D

Nabiha Johari said...

hurm...akak~~ nadya shazira ler...hihihi