**post 25 : post untuk contest Pic Hitam Putih Paling Cool !

Assalamualaikum :)

Hey hey you you ! **ala ala avril yang gedik tu sikit . huhu . eh eh , post harini pun berkisarkan tentang contest yang aku nak join . hihi . contest ni nampak sempoi and cool . sebab tu macam over excited nak join . hihi . aku nampak contest ni pun sebab tadi aku jenjalan kat dashboard aku ni , terjeling la kat satu post baru yang di post oleh sorang kakak , yang parasnya , fuhhhh , bikin cair weyy . nasib baik aku ni perempuan seperti beliau . hihi . ni la kakak tuu , http://mieraaziz.blogspot.com/ . lawa kan lawa kan ?

Untuk menyertai contest ni , korang boleh la skodeng skodeng kat belog kakak ni untuk mengetahui terma dan syarat beliau , hihi . kakak yang berwajah manis http://sitifatimahhh91.blogspot.com/ . contest ni simple je , tengok tajuk la kan PIC HITAM PUTIH PALING COOL . korang boleh la sengih sambil tayang gigi korang yang besar dan senget tu ke , jadi patung depan camera ke , biar lah orang kata korang ni biol atau sewel yang pasti hasil gambar tu mesti lah cool . hehe .

So , aku rasa gambar yang aku nak pertandingkan tu dah cukup cool kot . huhu . aku rasa la , korang rasa macam mana , terpulanglah . MEMPERSEMBAHKAN , jeng jeng jeng , gambar yang konon konon cool ! hihi .


Kalau saya menang saya nak simpan duit tu sebab saya nak beli handphone baru :D

okayy , aku kena tag 5 orang so aku tag ,


EXPIRED DATE : 1 MAC 2011


**aku tak tahu kenapa sekarang ni aku suka masuk contest =.='

4 0 Si pengomen yang comel :):

D'ya Marshmello said...

thanx ea akak coz tag d'ya... kalau d'ya ade msuk contest d'ya tag akak okeh..keep visiting my blog.. Thanks

Arikal Razali said...

wc dya :) okay okay , insyaAllah dya :)

siti fatimah said...

tengs join :) good luck ya :)

Arikal Razali said...

wc kakak :D yeahh . hihi :)