post 21

Assalamualaikum :)



**jakun webcam =.='

Heyyy all . **sorry gambar permulaan post ni buruk tahap kuda . heee . setelah hampir seminggu lebih aku tak update belog kesayangan aku ni , akhirnya aku update jugak harini . huuu . tak tahu lahh kenapa aku macam malas je nak tekan tekan keyboard aku ni . rasa berat je jari jemari runcing aku ni , macam ada guni pasir kat setiap hujung jari . huuu . maklum lah kan , sejak habis SPM hampir sebulan yang lalu dan aku pun jadi pengganggur terhormat di area keramat dan setiawangsa ni . kerja aku makan tidor tegolek makan tidor tegolek . badan pun dah tak macam dugong mengandung dah tapi dah macam ikan paus obesiti . huhu .okay , aku malas dah bagi mukadimah pepanjang sebab aku pun masih dalam mood kemalasan ditahap melampaui batas . hee .

4 Januari 2011
NABILA DATANG ! hee . walaupun tak sampai sebulan dia pindah , tapi aku rindu sesangat sangat sangat kat budak montok pendek sorang ni . hihi . **mati aku kalau bella tau aku kutuk dia . sorry nyahh . hehe . bila dia text je aku dengan yusra kata dia nak datang . hape lagi , aku dengan yusra terus buat meeting tergempar kat depan rumah yusra . huhu . macam macam kitorang bincang **padahal lagi banyak mengumpat orang lain dari bercakap pasal nabila nak datang ni . huhu .

nabila sampai petang , masa tu aku dengan yusra nak pergi interview kerja kat Johnny's Restaurant kat Jaya Jusco Alpha Angle Wangsa Maju . hee . bella asyik call je , tengah interview kerja tu , yusra boleh pulak stop and angkat call bella tu . huhu . abang manager tu usha kerek je . hihi . tape yusra , belasah je . lepas dah habis interview yang lama gila and mengebaskan segala urat urat di bahagian belakang aku tu , kitorang pun dibenarkan berambus . hii . lepas tu kua kua je kedai tu , aku terus nampak bella . OMG !!!! rasa nak menjerit je kat situ . aku terus lari lari and hug die . hii . rindu nak peluk budak kecik tu .

lepas tu , kitorang jenjalan kejap dalam jusco tu . aku rasa ada la lima enam kali lalu depan mcD sebab bau dia sedap sangat . huhu . tapi lepastu kitorang dah tak tahan nafsu terus order double cheese burger sorang satu . huhu . lepas dah melantak tu  kitorang pun chow balik rumah . ibu amek kitorang kat guard room je . so kitorang pun menapak la dari lrt setiawangsa masuk dalam kem . fuhh , bepeloh peloh aku ! bau pun dah macam kuda . lepas ibu dah amik tu , terus pergi rumah aku . yusra pun taknak balik rumah lagi , so kitorang bertiga lepak la kat dalam blik aku yang sentiasa dilanggar garuda **bilik aku bersepah gila baban masa tu , lupa nak kemas . huhu .

lepas dah lepak lepak gurau gurau tampar tampar ketuk ketuk gelak gelak golek golek , malam tu pun kitorang semua tidur rumah yusra . kitorang tengok movie yang dah berzaman dah keluar kat wayang . sambik tengok cerita tu sambil melantak . adehh , mana la tak gemok . tengah tengah malam pun makan lagi . haih haih . lepas tu pukul 11.30 macam tu , jalil datang . lama la jugak lepak , tapi takdala lama sangat sebab semua dah penat berjalan petang tu . huhu .

sesampai je kat rumah aku , terus gedik gedik depan pintu

5 Januari 2011
Nabila , jalil and yusra ajak tengok movie kat pavillion . tapi atas sebab sebab tertentu maka aku pun tak boleh pergi . huu . SEDIH GILAAAA ! nak pergiii ! dah lama tak tengok moviee ! uwaaaaa ! tapi takpe la , maybe ada hikmah kan . hihi . and petang tu , hujan lebat gilaa . nasib baik aku tak pergi , kalau tak macam mana la nak balik . nak menapak punya jauh dalam hujan hujan lebat tu , memang tak lah kan . dah la aku ni golongan tak boleh kena hujan , kena hujan sikit je otomatik aku akan bersin tak berenti . lepas dorang dah balik dari tengok movie tu pun yusra message aku kata dia dah balik . aku bitau la malam karang baru aku pegi rumah dia . hee . lepas tu nabila bagi roti boy kat aku ! hehe , terubat la sikit kesedihan aku tak dapat ikut pergi tengok movie tuu .



6 Januari 2011
SAKINA DATANG ! **mentang mentang la dah tak sekolah kan , asyik ada orang datang rumah je . hihi . aku dah lama tak jumpa makcik ni , dah dua tahun lebih . tiap tiap tahun rancang nak jumpa , tapi asyik tak jadi je . ada je halangan , ada je masalah . huuu . tapi berkat kesabaran aku dan beliau , dapat jugak kitorang jumpa . hihi . aku jumpa makcik ni kat KLCC . macam biasa lah kan , buah hati pengarang jantung intan berlian permata aku la yang teman , sape lagi la kalau bukan yusra . hihi . 

sebelum aku dengan yusra gerak pergi KLCC tu kitorang pergi carik kerja dulu kat Bangi Kopitiam . masa pegi kedai tu nabila ada lagi sebagai peneman . lepas tu masa naik je kedai tu , aku nampak sorang minah yang aku rasa aku kenal sesangat beliau tu . huhu . lepas tu minah tu sengih sengih kat aku yang menampakkan gigi depan dia yang senget 20 daegree tu . haha . yeah , lepas aku tengok lelama minah tu rupanya beliau ialah , syahira nadia . wahh , teman sekhemah ku , teman se bilik air ku , teman sugar dance ku . huhu . beliau pun datang nak cari kerja jugak rupanya . huhu . lepas dah muahh muahh kat pipi kitorang pun sambung isi borang yang pakcik kopitiam tu bagi . huhu .

lepas dah selesai isi borang pakcik tu ada la terang sikit sikit pasal kopitiam tu . sesi pengenalan yang memang ringkas yang amat dari pakcik kopitiam tu . lepas tu dia cakap nanti dia call **sampai sekarang tak call pun , lahabau betul . lepas tu kitorang pun blah . kitorang menapak dari kopitiam tu pergi lrt . masa tu hujan rintik rintik **malam tu aku terus kena serang virus selesema . huu . disebakan jalil nak ambik nabila pergi buat injection kat klinik , aku dengan yusra pun terpaksa lahh tunggu beliau kejap . takkan nak tinggal pulakkan , mau menangis sambil guling guling budak montok pendek tu . huhu . 

lepas nabila dah diangkut oleh jalil , aku dengan yusra pun meneruskan perjalanan ke KLCC . hee . lepas dah sampai tu terus calling calling kina , kina kata dia ada kat burger king . aku dengan yusra pun pergi la . aku punya cari dalam burger king tu dah macam apa . segan aku ramai orang usha . hati aku dah jerit jerit sambil mengomel geram , ' mana pompuan ni . kata kat burger king , tapi tak nampak pun . haihh . ni nak marah ni . '  cari punya cari last last jumpa jugak . ada ke patut beliau duduk kat hujung dunia . huh ! siap ada seorang lelaki dengan beliau dan lelaki tu memang aku tak kenal ! . chill chill . aku terus pergi salam dia . tapi sape mamat kat depan dia tu ? aww . kacak bergaya , tergoda nyahh dan buat kan aku rasa nak buang air besar secara tiba tiba . rupanya tu la yasir buah hati kina . haha . dah dah , lupakan pasal mamat tu , disebabkan penat and malas nak ganggu orang dating , aku dengan yusra pun duduk je kat tepi dinding sambil meneruskan hobi kitorag yakni mengumpat ! hua hua . banyak dosa aku haritu :P

lepas kina dah habis dating apa semua kitorang pun rasa macam malas je nak jalan , so kitorang buat keputusan nak lepak kat mana mana kedai makan . kina ajak lepak kat secret recipe , tapi aku takda mood nak makan kek dan nafsu aku lebih terdorong kepada bau mcD . hehe . **hari hari mcD . mana tak gemuk . grr . lepas tu kitorang panjat eskelator tu nak pergi food court . hee . lepas dah sampai kat food court , kina kata nak belanja aku dengan yusra . awww ! kecik tapak tangan tapak kaki aku tadah cik kina oi . heee . masa nak order tu konon konon malu nak order burger . orang belanja kan , segan la nak mntak lebih lebih . so aku pun kata nak french fries dengan air coke yang large je . kat yusra aku orderkan fries dengan air ribena sebab tu feberet dia kalau datang mcD . heee .

lepas tu dah makan makan tu tetiba datang la sorang mamat ni and duduk sebelah yusra . takajut den . ingat kan sape , rupanya mamat schoolmate aku , amir faiz and syuhair hilmi . aku dok pikir fans yusra . huhu . lepas dah lepak lepak makan makan gelak gelak , aku dapat rasa yang aku memang dah tak dapat tahan nafsu ! aku nak beli burger jugak ! huhu . aku pun ajak yusra , beli double cheese burger feberet aku . hihi . nak tau tak , ada satu benda yang aku memang tak boleh lupa gila , masa aku dengan yusra nak duduk lepas dari beli burger tu tetiba ada sorang pendatang asing ni datang meja kitorang and amik straw yusra =.=' apa kes mamat tu ! takda angin takda ribut takda guruh tetiba datang curik straw yusra . haha . punya la banyak straw kat siti dia boleh bantai kebas orang punya . siot punya omputih . kitorang punya la besar kat depan dia , dia boleh buat muka beruang dia tu amik straw and lari terkedek kedek . bengongggg

 lepas dah makan makan tu kitorang pun rasa macam nak balik je sebab dah penat . huu . pastu baru aku teringat yang ibu ada pesan suruh beli sikat baru . kat mana ya keda yang ada jual sikat kat dalam klcc ni . huu . pastu jumpa jugak satu kedai ni , apa tah nama dia aku dah lupa . ibu kata beli sikat yang besar gedabak tauu . so aku pun beli la sikat yang besar gedabak , tapi bila aku dah balik and bagi ibu sikat tu ibu kata , ' besarnya sikat , ni sikat nak sikat bulu singa jantan '  haha , dah kata nak besar gedabak , aku beli jela , lepas tu nak komplen komplen pulakk . sabar arikal . hii .


hajat nak bali sikat je , nampak cekak comel ni terus jadi gedik . huhu .

7 Januari 2011

Huu , aku kena balik kampung sebab ada emergency , lepas tu pepagi buta lagi dah kena hantar kina balik hotel dia . sedih gila tak dapat borak lelama dengan dia . huu . takpa takpa , next time kita borak lagi okay :) kali ni balik kampung buat pertama kalinya ada orang duduk sebelah aku . yelakan , selama ni mana ada sesapa sebelah aku kalau aku nak balik kampung , so aku boleh la guling guling dalam kereta tu kan , tapi kali ni ada orang , tak boleh la aku nak guling guling . huhu . tapi kesah pulak aku kan , tak dapat guling guling , bahu dia la jadi mangsa aku nak buat bantal . hihi . alaaa , orang sebelah aku tu bukan oran lain pun , nabila jee . nabila nak tumpang aku sebab tiket bas kebetulan takda dalam masa terdekat . 

lepas dah masuk tol kuala kangsar , aku dahnapak ayah nabila berdiri macam gangster , hihi . lepas tu nabila pun balik and aku and ibu ayah meneruskan perjalan pergi taiping . lepas tu sepanjang aku kat kampung takda benda special yan berlaku , semuanya seperti biasa :)

tamat sudehhh . penat dah aku menaip . lenguh jari jari aku . nanti kang nak makan susah pulak . huhu .
babai !

0 0 Si pengomen yang comel :):