post 19

Assalamualaikum :)

Warghh ! hari ini adalah seperti hari hari yang sebelumnya . hari hari yang amat membosankan dan buat aku rasa nak bergolek berguling satu rumah . celik mata macam biasa pukul 9.30 terus pergi dapur basuh basuh dulu pinggan piring mangkuk periuk belanga kuali cawan senduk sudu garpu pisau dan benda yang sewaktu dengannya . lepas tu kemas kemas bilik aku yang hari hari bersepah macam sarang tikus ni . tikus pun aku rasa tak nak masuk sebab kalau masuk sure tak jumpa jalan keluar . lepas dah selesai semua tugas tugas aku sebagai part time bibik aku pun berkubang . huuu . badan bau macam lembu , lupa nak mandi semalam . hua hua hua . arikal PEMALAS !

Aku malas nak merepek panjang panjang so biarlah aku pendekkan . seperti yang satu Malaysia tahu , harini 23 disember 2010 bersamaan 17 muharam1432 result PMR keluar . hee . patutlah pagi tadi masa aku tengok calendar aku rasa macam ada something yang berlaku kat tarikh tu , rupa rupanya harini hari drama semalaysia . hee . kenapa hari drama weh ? sebab , macam tahun tahun yang sebelum ni la kan , semua budak budak yang nak amik result tu semua tetiba melakukan perubahan yang amat drastik ! ada yang selama ni jahat macam bedebah tetiba jadi baik , ada yang selama ni langsi jadi sopan dan insaf , ada yang selama ni pegang sejadah pun tak pernah tetiba pepagi buta tadi buat semua solat sunat , ada yang selama ni bising macam machine gun tetiba jadi bisu dan sentiada dalam keadaan silent . macam macam perangai kita boleh tengok . tak caya malam ni boleh tengok buletin utama , ada yang menjerit tepekik telolong sebab dapat straight A's ada yang meraung raung meronta ronta sebab dapat straight E's . hehe .

Zaman aku PMR aku dah lama berlalu . biarlah aku simpan segala kenangan PMR aku sebagai sejarah silam . aku malas dah nak mengungkit ngungkit lagi . yela kan , kenangan PMR aku lebih banyak tuba dan racun daripada madu dan gula gula kapas . huuu . dah dah arikal , jangan beremosi lebih =.=' karang habis baldi rumah kau penuh dengan airmata kau . dah la sekali keluar macam empangan . **airmata aku tak main a keluar macam air terjun .


Wargh . aku tahu korang mesti bermonolog sorang sorang en masa tengok aku upload gambar mamat ni . huuu . mesti korang ingat , OMG , ni ke capital A si payung kembang tu ? OMG again , so cute ! OMG again and again hot nya Capital A si payung kembang ni ! OMG againnnn untung beliau dapat boyfriend handsome macam dia . grr . pendapat yang kurang bijak dan tidak bernas .  he's not my boyfriend lahhh , heee . untuk pengetahuan anak anak sekalian , ni ADIK aku . heee . yeah , nama beliau juga mula dari A , but he's not my Capital A . heee . 

Actually , dia bukan adik aku yang keluar dari womb yang sama dan bukanlah dari berudu a.k.a sperma yang sama . dia adik angkat je :) hee . tapi , aku sayang dia gila gila gila punya gila . ehh kejap , nama dia aku lupa nak bagitahu , nama beliau muhammad alif aminuddin b muhammad lani . hee . **betul ke ejaan ? tak kisah laa , yang penting ada bunyikk . tapi beliau lebih dikenali dengan nama fesbuk beliau , Jack Juvenil huuhu . dia lahir genap 2 tahun lepas aku lahir . dia 27 august 1995 and aku 27 august 1993 . heee . kitorang ada banyak persamaan , tapi taknak la dedahkan . huu . aku kena jaga perasaan seseorang kalau update pasal beliau ni . hihi . 


Heee , dah dah cukup . tak yah pikir macam macam soalan yang kurang bernas lagi bila korang tengok gambar minah yang sorang ni . huu . minah kat atas ni pun adik angkat aku jugak . heee . sama lah macam mamat kat atas tu :D aku pun sayang beliau sebagaimana aku sayang mamat kat atas tuuu <3 nama beliau nurul aida bt mohd fuad **hehe , betul ke ? huhu . tapi beliau lagi fofulerr dengan nama fesbuk beliau Aida Helium . beliau ni tecik je orang nyee , tapi matured . fikiran dia , cara dia bercakap , suara dia . heee . aku pun kalah dengan beliau =.=' 

Beliau beliau yang atas ni sentiasa ada dengan aku . even diorang jauh dari aku , tapi diorang selalu ada disisi aku time susah dan senang . tengok la kat tepi blog aku ni . see , ada gambar diorang . heee . sebab tu aku sayang diorang sangat sangat ! sometimes diorang ada jugak buat aku menangis malam malam sebab diorang ni manis sangat sangat macam gula gula kapas :')

I'm looking at the moon , and i saw your face . And i whisper to it ' I LOVE YOU KAKAK ' . And again i'm telling you kakak , I LOVE YOU . And I hope you will forgive me . by Aida .
See , sweet kan aida . sebab tu aku sayang beliau sesangat , aku sayang beliau macam aku sayang adik aku sendiri . yela kan , aku mana ada adik , so diorang ni jela adik yang aku ada . huu . ehh , ada lagi  ayat sweet dia yang buat airmata aku jatuh tup tap tup tap bila baca balik inbox .

Akak , aida duduk jauh . If aida ada dekat , aida dah pergi rumah akak . aida akan peluk akak sampai akak rasa tenang . Tapi takpa , walaupun aida jauh , aida sentiasa doakan agar hati akak tenang dan happy seperti dulu . Akak , sujudlah pada yang Maha Esa , luahkan segala isi hati akak pada-Nya . Minta lah pertolongan dari Dia . Mita ketenangan . Sensungguhnya Allah sangat menyayangi hambanya . Baca Al-Quran , InsyaAllah hati akan tenang . Aida pun pernah sedih , akhirnya kepada-Nya aida bersujud . Alhamdulillah aida tenang . Akak , if akak rasa perlukan seseorang untuk bercerita , akak text aida , aida akan call akak . Aida selalu ada dengan akak . Aida sayang akak macam kakak sendiri . kalau akak sedih , aida pun sedih . akak menangis , aida pun menangis . By Aida .
Aida selalu dan selamanya ingat akak . I LOVE YOU sis <3 . By Aida . 

See . aida betul betul sweet . fahami ayat dia betul betul , matured kan :) dia betul betul buat apa yang dia cakap . sebab tu aku rasa senang bila aku kenal dia . thanks aida . akak pun sayang aida macam adik akak sendiri :')

To my beloved kakak : good night . sleep tight . have a sweet dreams :) . By Aida .
Dia selalu hantar text ucap good night :') seriously , boyfriend aku pun tak macam dia . huu . i love you aida . love sangat sangat . heee . **jangan pikir negative , dia ADIK aku okay :)

Good night kakak ! good Luck ! Love you . By Aida .
Good luck for all papers that you are taking :) adik doakan akak berjaya . 9A's for sure will be in your hand . By Aida .
Akak ! rindunya ~ Hope akak okay dengan exam :) Rambut adik dah potong . terpaksa ~ anyway , LOVE YOU SO MUCH . By Alif . 
Masa aku tengah SPM , diorang lah yang selalu bagi semangat **alif siap report lagi rambut kena potong . heee . yelakan , rambut panjang sampai boleh buat tocang :P

GOOD NEWS , BOTH OF THEM GOT STRAIGHT A's FOR PMR . ALHAMDULILLAH . CONGRATS ADIK ADIK SAYANG <3

2 0 Si pengomen yang comel :):

geek by nerdy said...

baguslah ada adik2 yg sweet g2.hope ur relati0n will everlastim yeah.sweet2.haks2.soe lah melalak ni.gagaga

Arikal Razali said...

heee . aminn :) harap harap macam tu lah hendaknya :)