post 15

Assalamualaikum :)

Warghhhh ! lama gila tak menekan nekan memicit micit menghempas hempas keyboard aku untuk mengupdate BLOG SI PAYUNG KEMBANG ni . tercapai juga impian aku untuk menceritakan segala cerita yang terpending dalam memory otak aku ni dan sambail berbackground music Nothing On You by Bruno Mars .

Selepas bersaat saat aku bergelar calon SPM 2010 , akhirnya gelaran itu telah pun lucut pada tanggal 8 disember 2010 pada 3.30 petang ! wahaha . best gila ! takpayah tengok buku lagi , takpayah beli uniform sekolah yang bertudung putih berbaju putih berkain biru berkasut coklat **kasut coklat sebab sejak beli tak penah berbasuh . haha . pemalas betul arikal ni =.=' yeahhh ! seronok tahap gaban sebab almari aku yang dah lama sarat dengan kertas kertas serta kitab kitab dah jadi kosong lengang dan sunyi sepi .

see ! betapa sunyi sepi almari aku .

ni la benda benda yang dah memberatkan rumah aku dalam masa setahun

entry kali ni macam malas pula ya nak meraban panjang panjang , so aku upload gambar je banyak banyak . semua gambar ni masa ahari terakhir aku ada kat sekolah tu . bak kata IRINE NADIA MARCELLO , gambar menceritakan segalanya galanyaa :) jadi , selamat menjamah yaa anak anak

i will miss this dataran
-tempat menangis
-tempat tidur
-tempat study
-tempat melepak
-tempat main bola beracun
segala galanya disini :'(

Siti fatimah bt Rosmazli
kakak pandai bijak geliga brilliant :)

Nurul Nabila Bt Ghazali
kakak rock yang aku ketuk kepala dia masa dia tgh tidur sebab aku mengigau =.=

Puteri Yusra Haizum Bt Abdullah
kakak pemalu tapi rock yang dah banyak tolong aku :D

Nurul Farahanis Bt Rosli
kakak yang salu gaduh dengan aku :'(
sorry kakak . i love you .

Nur Syahirah Bt Saimi
kakak weng :)
nanti kita date aku nak main bubble town kat phone lg ehh 


Nur Athirah Bt ????
sorry aku lupa nama ayah kau
kakak penolong kelas yang garang tegas dan ganas

Patrica Ann
kakak comel tapi pendiam walaupun dia bising
huh ? mcm mana tu eh ? pikir la sendiri :P

Sumitra a/p ???? lupa la nama appa kau . huhu
kakak suara slow =.=

Mohd Al Fikri B Roslan
abang gagah bermulut garam :)

kiri ; Muhammad Adib B Zulian Agus Chandra **hamekk kau , full name aku bagi
kanan ; Mod Hakim B Jamaluddin
adib ; abang berbadan sasa serta kacak . aww aww
hakim ; abang berdada besar . HAHA

5 cekal GAYBOY
kiri ; Amirul Syafiq B Sahimi
kanan ; Muhammad Fawaz B Muhammad Kindil
kiri ; abang bibir hot . wahh , tergoda nyah :P
kanan ; abang kaki ternak airliur basi =.=

kanan sekali ; Mohd Fadzlen B Mohd Salleh
abang PKBM yang bermuka lembut tapi sekali jerit koyak baju 
**semua muka stim =.='



saya akan rindu awak semua sayang sayang 5 cekal 2010 <3

GOODBYE SMK DESA TUN HUSSEIN ONN
jumpa lagi 3 bulan akan datang :')

0 0 Si pengomen yang comel :):