post 9

assalamalaikum dan selamat petang dan hai untuk semua .


post aku harini mugkin pendek . yeahh , aku sedang berada dalam keadaan yang sangat beremosi . harini kalau dikira dihitung dibahagi didarab dicampur dan ditolak , SPM tinggal lagi 26 hari je . ya allah . aku takut sangat sangat . aku tak tahu nak describe macam mana perasaan aku saat ni . tadi kat sekolah aku menangis di pangkuan nabila sampai kain dia basah lencun dek kerana airmata aku ni , ane tak jemu jemu terus memujuk aku , alfikri pula menjenguk bawak meja dan megejek aku dalam masa yang sama , dia buat aku ketawa semula :') thanks kawan . lepastu , aku pergi kelas sebelah , 5 dedikasi . dalam kelas tu ada emaa dah syafiqah sahaja , aku menangis lagi . aku sedih sangat harini + + cuak yang tak berhenti untuk SPM . emaa terus peluk aku sambil memujuk aku . tudung dia basah dengan airmata aku .

hmm , tak cukup dengan kesedihan dan kecuakan untuk spm je . satu satu masalah lain datang . pasal siapa ? entah la , aku malas nak sebut nama dia . jujur aku cakap aku sedih sangat pasal kau . kau tau kan aku sayang kau , tapi kenapa disebabkan benda kecik macam ni kita terpisah . kenapa ? aku mengaku , mungkin silap aku juga sebab berjumpa balik dengan kau lepas dah lama kita berpisah . kalau aku tak jumpa kau kita takkan jadi macam ni , aku takkan kehilangan kau terus . aku tak dapat gambarkan apa yang ada dalam hati aku ni tapi yang pasti aku sedih sangat sangat sangat . benda tu semua dah jadi dan aku tak boleh nak patah balik . walaupun aku tak ucapkan sebarang kata kata , aku mengharapkan yang kau sedar aku sedih sebab kau , aku campak phone aku bawah katil sebab kau . aku cuma mintak maaf banyak banyak kat kau kalau kalau kita dah takkan jadi seperti dulu . biarlah apa yang pernah terjadi antara kita , aku simpan buat kenangan . semoga dia bahagia dengan kau tanpa gangguan manusia durjana macam aku .

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
cerita diatas BUKAN perihal boyfriend aku 

kalau diikutkan hati banyak lagi benda sedih yang tergayut gayut ditangkai hati aku ni . tapi biarlah aku kunci kesedihan aku tu dalam hati . biarla aku sendiri yang tanggung .

semasa aku sedang menekan nekan dan memicit micit keyboard aku ni , airmata aku bercucuran lagi 

sedih + tertekan + SPM = airmata + gila

***itu saja post aku untuk hariku yang mendung

2 0 Si pengomen yang comel :):

Izzaty Iskandar said...

arikal :)
ape2 pon I'll be by your side , igt tuh okay .
plus ak akn sentiasa doakan kau :)

Noor Arikal Mohd Razali said...

huuuu , thanks zatyyy . i love youuuu :')