post 8

Warghhhhhh sebagai pembuka bicara untuk semua yang berjiwa keras pada memalam buta cenggini :)

harini aku happy . tu la mood aku . kenapa ? warghh , macam benda jadi harini weyy . kat dalam sekolah , kat luar sekolah , kat luar rumah , kat dalam rumah , kat tusyen , kat dalam bilik , kat atas moto , kat dalam kereta , wahaha , pendek kata aku memang happy habis la harini .

macam ni ceritanya , pertama aku mula dengan cerita ketika kat dalam sekolah . mula mula sampai sekolah aku terus melepet kat tempat biasa aku untuk bergosip dengan my princess aini yang menjadi lumrah hidupku untuk meneruskan hariku :) lepas tu naik kelas , subjek pertama , biology , additional mathematics membontoti , diikuti pula dengan rehat iaitu waktu yang paling mengghairahkan aku . masa rehat tu aku tolong yarn habiskan maggi goreng dia yang tak habis . well , perut aku ni perut DBKL . haha . lepas tu naik kelas untuk subjek agama , tapi ustazah takda lalu direlief oleh cikgu baru yang cantik serta alfikri muka menggedik , kemudian subjek physics . yeah , dapat paper trial dan markahnya nyawa nyawa lembu kena sembelih , nasib baik lulus . ngeh ngeh . sepatutnya last period bahasa melayu , tapi cikgu takda so cikgu physics relief . grr , blaja physics lelama buat aku sakit otak sakit hati sakit jantung dan segala organ dalaman aku meraung raung  . lepas tu buniyi loceng , yeahhhh , nafsu aku untuk berlari menuju kepintu pagar semakin berahi , tapi apakan daya apabila langkah ku dihalang oleh faiq yang menjerit begini ' weyy , jangan balik lagi , nak buat photoshoot untuk majalah sekolah ' grr . aku baru berangan nak balik dan capai bantal busuk aku lalu membongkang . nampak gayanya hasratku terbantut . aku dengan budak budak kelas aku pun tunggu tunggu dan tunggu lagi , ketika aku sedang menyidaikan diri aku dengan ane kat 'baranda' depan kelas aku segerombolan budak budak petang pun lalu belakang kitorang . aku pun dengan muka bangang nya terus menyidaikan diri aku . TIBA TIBA ! pappppp kat bontot aku . ada orang tampar bontot aku . bijak betul . aku 'memuji muji' beliau yang dah tampar sebelah bontot aku . budak perempuan tingkatan dua . bernafsu kuda betul . dengan bontot aku dia nak barmanja =.= lepas dah selesai menjual muka untuk majalah sekolah tu aku pun blah cepat cepat . kesian ibu tunggu aku lama . sorry ibu . hehe .

balik je rumah aku melantak apam balik rangup yang ibu beli tu je . takda mood pulak nak makan nasik sebab terkenangkan bantal aku dalam bilik tu . aku pun makan cepat cepat pastu jerit kat ibu yang ada kat dapur tu . 'ibuuuuu ! ika nak tidoq sat nahh , sat lagi ika bangkit ia mandi la okayy ' aku cepat cepat tutup pintu untuk mengelak dari mendengar leteran ibu. aku terus berlari dan berguling guling atas katil . wahhh . enaknya , empuknya , sedapnya , nikmatnya dapat baring . lepas tu mata aku tertumpu pada satu objek petak petak dan lawa serta comel yang mempunyai bling bling dipermukaannya yang betul betul menarik minat aku untuk menekan nekannya . yeahh , that my lovely lovely lappy . hee. online kejap lah . lepas lappy dah on semua , background music semua dah pasang , aku terus online facebook . ada banyak notification , lepastu terberhenti kat satu notification ni , Jack Juvenil tagged a photo of you . hehe . aku dah tersengih , apa kah itu , lalu aku dengan ghairah nya tekan dan menunngu dengan jiwa yang tenang . taraaaaaaaa , ni la gambar yang keluar


HEEE , adik kesayangan aku ni buat benda ni untuk aku selaku kakak kesayangan beliau . awww . I'll appreciate it sayang . i love you more and more adik . lama gila dia berusaha mengironkan rambut beliau tu supaya straight , berusaha untuk amik gambar dan juga berusaha untuk mengupload gambar ni . heee . tak sedar wey , airmata aku jatuh kot , tushhhh *begitula bunyi airmata aku jatuh atas meja aku . huhu . yang buat aku terharu gila sebab ada gambar aku masa dolu dolu . OMG , aku sendiri pun takda gambar tu tapi dia ada . mana la aku tak rasa terharu sangat . I swear adik , i love you so much much much and much :) see , I'm happy okay . *to myra , gf adik , tamo jeles okay . akak sayang dia sebagai adik je :)

lepas tu aku borak borak kejap dengan dia , aku pun offline and terus membutaa . waitt , before membuta aku text cik paku aku dulu . HEHE . lepas text dia baru membuta . lepas dah bebrapa jam ak menternak ladang najis mata aku pun bangun . tu pun lepas ibu gegar pintu bilik , kalau tak aku tak bangun lagi tu . huhu . bangun bangun mandi mandi syampu sabun dan bersih segala galanya . pakai baju keluar bilik pergi dapur MAKAN . lepas makan masuk bili balik dan study . yess , aku study , aku rajin okay . lepas study siap siap pegi kelas maths and add maths . yeahhh , masa untuk bagi otak aku bertambah sakit . huuu . 

**opss , maaf , entry tergantung . GTG lahh . sambung kemudian .

SEBAGAI PENUTUP , FOR MY ADIK ALIF AMINUDDIN a.k.a JACK JUVENIL , thanks for make me smile :) I LOVE YOU ADIK .

0 0 Si pengomen yang comel :):