post 2

Heyyy :D

Semalam tidur awal , pukul 11 lebih dah tidur . Semua gara gara kepenatan lepas balik dari family day . Best woo ! Gempak gila makcik makcik , pakcik pakcik , abang abang , kakak kakak , adik adik . Semua sporting habis . Tak rugi la aku pegi . Family day tahun ni kat Afamosa Resort Melaka , even bilik dia 'lawa' sangat aku ta kisah lah . Yang penting aku dapat bawak balik satu bonet kete hadiah and makan dia best . huhu *makan tu salah satu hobi aku ye saudara saudari . So ni ada la sikit sikit gambar gambar sebagai souvenir aku untuk korang . SELAMAT MEJAMU SELERA :)


Masa aku pegi holiday tu makan 3 kali sehari dan semua makanan hotel . Lemak dia jangan cakap la kan . Terlampau banyak sampai boleh sedekah sikit kat budak anorexia .

See , hebat kan dia ? Sendawa keluar api . Dia ni kerabat naga aku rasa .

Lelaki mesti ghairah tgk dan mesti pikir kuning ! Huhu . Aku pun dok pikir jugak , tapi dok pikir saiz apa agaknya dia pakai . Ada jual ke saiz tu ?

Mamat red indian ni kan chinese looks . Hehe *dah naik miang ni

Muka dia jelas menunjukkan bahawa dia tak la sakit sangat kena tikam tu . Kan kan kan ?


Budak kecik sebelah aku yang hitam putih tu dia ingat dia pakai baju cenggitu aku takut la tu . Gua tak heran la . Haha .

Woi budak kecik . Sekarang sapa takut sapa ? 

Ibu ayah aku ni berangan je tau =.='



Okayyy . Tamat ksah di Cowboy Town . Sambungan dibawah kisah di Istana Hall untuk dinner pulak 



Baju yang agak bertuah sebab family kitorang Johan pakaian tercantik tema songket . Hehe .

*dah la . Tamat dulu kisah aku pegi holiday . Study pulakk . Syurga makin hampir .

0 0 Si pengomen yang comel :):