post 1

Assalamualaikum :)


Setelah hampir setengah tahun aku pikir nak buat blog ke tak , akhirnya impian ku terlaksana jua . huuu . semakin hampir nak spm tangan aku makin rajin nak menekan nekan huruf huruf atas keyboard ni dan mata aku pulak makin malas nak pandang buku biology , chemistry , physics , add maths , bahasa melayu , bahasa inggeris , maths , sejarah , agama yang dah lama berkampung dalam rak buku aku tu . jangan kan pandang , jeling pun aku rasa malas . haih . syaiton saiz apa la yang bertakhta kat mata aku ni . wahai syaitonn , bilakah engkau ingin pergi dari hidupku ? yeahh , kau syaitonn , mana paham bahasa . aku kena kuat semangat . come on babeh , you can do it . SIJIL PEREMPUAN MELAYU dah makin dekat , bukan makin jauh manusia . ingat tu . SPM penentu masa depan sama ada nak terus jadi manusia atau nak jadi lembu . HAHA .


*dah dah , sampai sini dulu , nak pergi beremdam dalam bilik air dua tiga jam . dah lama aku tak mandi .

0 0 Si pengomen yang comel :):