post 39

Assalamualaikum :)

Hoi kepada human human yang skodeng belog aku ni . hihi . post aku kali ni aku taknak meraban panjang panjang sebab aku just nak tayang menyanag or omputih kata show off gambar photoshoot aku dengan Makcik Emaa bersama suami beliau Pakcik JAJ Wengg dan tidak ketinggalan jugak Princess Neena kesayangan aku ni . huhu . okeh dah cukup meraban , selamat menjamah ye gambar gambar kitorang :D

Lokasi : Taman depan rumah aku je :D
Photographer : Aini Fazleena a.k.a Princess Neena
Camera : Canon EOS 550D




aku tak pasti apa yang kelakar sangat sampai muka aku dah serupa dengan kuda mabuk =.=



abaikan perut boncet aku 




Pakcik JAJ Weng yang kerjanya asyik nak bahan aku jeee . babeng betul beliau .

ni kalau princess tau aku letak gambar ni sure dia baling pokok kepala kat bilik aku . hihi .




mak bapak anak :P



aku bukan nak puji sendiri , tapi aku rasa aku memang comel dalam gambar ni . kan kan kan ?

OUR FRIENDSHIP NEVER END <3

8 0 Si pengomen yang comel :):

safiah sokher said...

lawa gambar.mesti guna dslr ni.uihhb syok

Arikal Razali said...

hihi . yepp , guna dslr :)

KNS said...

happening ngile! =D

Arikal Razali said...

haha . tau takpe . klau awak ada bru awak lagi tau mcm mana keadaan sebenar . huhu .

Artzlizan said...

wajah-wajah ceria.. ;)

Arikal Razali said...

yess , ceria tahap kuda :D

Nobita Sensei said...

lawa payung.

Anonymous said...

kuda mabuk ? hahah :D