**post 30 : post untuk Pose Slumber Laptop Contest

Assalamualaikum :)

Hee , yer , arikal bosan lagi . see tajuk entry . contest lagi . huhu . okay , post ni pun sememangnya senang mudah simple dan korang boleh buat contest ni sambil main congkak je . huhu . aku nampak contest ni pun masa aku berjalan jalan di dashboard aku dan terperasan kat entry sorang kakak ni , http://tulussweet.blogspot.com hihi . biasalakan , aku kalau jumpa contest mesti masa berblogwalking . maklumlah , takda orang nak tag contest kat aku . huuu . emosi kejap :P

**ahaks ! penganjur contest ni hensem . hua hua

okay arikal , stop membodek . untuk maklumat lanjut dan mengetahui segala terma dan syarat, sila layari laman sesawang http://igossiprizal.blogspot.com/ :) **acewahh , macam dalan tivi pulekk . huhu .

okay okay , hadiah mesti lah ada kan , korang pergi la usha sendiri , aku tak nak bagitahu , tak surprise la nanti . huhu . ni la gambar yg aku nak hantar kat contest  mamat atas tu :-



err , abang kacak penganjur contest , pilih la eh mana mana yang berkenan :)

kena tag 5 orang ; 

EXPIRED DATE : 30 JAN 2011

2 0 Si pengomen yang comel :):

trialtodelete said...

thanks ya...comel blog..hehe

Arikal Razali said...

wc :) comel ? hihi . trimas :)