post 6

Good evening in English atau selamat petang bahasa melayunya :)


Hari jumaat pada 22102010 bersamaan 14 zulkaedah 1431 berlaku lah satu lagi periristiwa hari ini dalm sejarah untuk tahun 2010 di SMK Desa Tun Hussein Onn . heee , hari paling gembirakkkk untuk aku . HARI GRADUASI TINGKATAN 5 DAN PRA-U ATAS 2010 . heee . pakaian aku hari tu , simple je , baju kurung cotton bunga comel comel warna pink + biru + maroon , tudung pink , wedges hitam *yang buat aku jadi tinggi dari ketinggian aku yang sebenar serta beg kelabu yang dipilih oleh izzaty dan dibayar oleh aku . ni la 'costum' aku untuk graduation day :)

wedges tak nampak . huuu

Okay bersambung semula pada topik utama iaitu GRADUATION DAY . seperti post aku yang sebelum ni , aku dah cerita yang cikgu tua tu salah sebut nama aku masa rehearsal  . apa dia sebut ? NOOR ARIKAL MAULAD BIN MOHD RAZALI . and pada hari yang betul betul , she did it again ! arghhh ! aku rasa mcam betul betul nak pegi hentak meja dia kasi hancur ! tapi nanti kontreversi pulak satu sekolah kan . so aku pun buat keputusan untuk sabar dan terus sabar je . tapi aku ada gak balas dendam . bila aku turun je stage , saja lalu depan dia dan buat muka berlagak lalu aku memberi jelingan yang paling comel dan tajam untuk beliau . dia pun pandang kerek je kat aku . nak je aku tanya apehal pandang kerek kat aku , nak gaduh cakap a . unta punya orang tua , muka macam tiang . grr . *hishhh arikal , buat dosa kering lagi kau petang petang yang hujan renyai renyai disertai angin macam kipas tangan . dah la , aku malas nak merepek panjang pasal cikgu tua yang macam tiang tu , buat tambah dosa aku je . okayy , ini gambar gambar masa graduation day . lihat dan tenung satu satu :) SELAMAT MELIHAT DAN SELAMAT MENENUNG :)

me with wawa :) dipagi sebelum bermulanya majlis :)

me with emaa :)


from left , yusra , bella , me , faraa , yarn :)

SEKARANG  TIBA LAH MASA UNTUK ANDA MENATAP GAMBAR AKU DAN MEREKA SERTA MEREKA DENGAN JUBAH YANG BESAR SEPERTI KELAMBU :)

hee , harap harap aku akan pakai lagi jubah macam ni lagi di masa akan datang , doakan aku :')

with faraa :)

jejaka jejaka yang sememangnya tak berapa tampan kelas 5 CEKAL
from left (berdiri) ; afiq , lee , piaq , low , faiq , matelin , dhiya
(cangkung) ; zul , aiman

gadis gadis 5 CEKAL yang comel loteyy :)
from left (berdiri) ; faraa , yusra , yarn , poow , me , epa , bella , fathen , atyn , ann
(separa berdiri) ; tirah , fatimah , sabyy , ane , sumi , heama
*aku tinggi . HEHE . bangga bangga

WE ARE 5 CEKAL 2010 
third row ; dhiya , zul , aiman , lee , adib , low , afiq , bond , fawaz
second row ; tirah , ane , sabyy , piaq , al , faiq , matelin , yarn , me , faraa
first row ; fatimah , epa , heama , ann , sumia , CONDUCTOR OF 5 CEKAL , atyn , poow , yusra , bella , fathen

ni la conductor of 5 cekal , puan eleena surliana . we love you teacher :)

TAMAT
***************************************************************

tiba tiba nafsu ku memuncak untuk bukak kembali document document lama yang dah lama bersemadi dalam lappy aku ni . so aku pun terasa la macam nak upload gambar lama aku ni . ni pun lepas adik aku , alif , cakap pasal gambar aku pada zaman dolu dolu yang gila kan photoshop yang semuanya fake belaka :)

haha , ni la gambar yang adik aku cakap tuu . gambar hantu berbaju teddy bear . gamba ni kakak aku yang edit , nama dia mira , dia memang expert bab bab ni , budak graphic la katakan :P

***huhuuu . dah dah arikal . pls offline facebook anda , dan pergi mandi . bau dah macam unta je . tata !

0 0 Si pengomen yang comel :):